fbpx

A Facebook elindította a dinamikus ingatlanhirdetési funkciót: az ingatlanosok automatikusan hirdethetik az ingatlanokat a Facebookon, Instagramon és partner felületeiken.

A dinamikus ingatlanhirdetések azoknál fognak megjelenni, akik az adott ingatlanközvetítő weboldalán kerestek korábban ingatlant.

Ez a hirdetési forma azért is úttörő, mert a különféle platformokról és eszközökről érkező felhasználói szándékokat arra használja, hogy automatikusan ajánljon releváns ingatlanokat az ingatlanos portfóliójából anélkül, hogy mindig új hirdetést kelljen létrehozni. Ez különösen előnyös azoknak az irodáknak, amelyek rengeteg ingatlant hirdetnek és hirdetéseik gyakran frissülnek.

A kampányok kezdetével és végével sem kell a hirdetőknek foglalkozni – a hirdetés folyamatosan futhat és a célközönséget megfelelő időben, a megfelelő eszközön éri el.

Az új hirdetési módszerrel továbbra is működnek a hagyományos eszközök is a célközönség kiválasztására. Viszont a dinamikus hirdetés mindig a megfelelő felhasználót éri el az ingatlan elhelyezkedése, ára, mérete és egyéb tulajdonságai alapján. A hirdetők így azokra célozhatnak, akik valószínűleg aktívan fognak reagálni: az ingantanos weboldalán korábban információt adtak meg vagy visszahívást kértek.

Érdemes tehát megkeresni az online hirdetésért felelős kollégáitokat, hogy nézzék meg és próbálják ki ezt az új eszközt. Ha bárkinek lesz ezzel kapcsolatban tapasztalata, várjuk a beszámolókat!

Forrás:
http://wersm.com/facebook-launches-dynamic-ads-for-real-estate/
https://developers.facebook.com/docs/marketing-api/dynamic-ads-for-real-estate