fbpx

Amióta csak építjük, fejlesztjük számotokra a Realmonitort – immár 7 éve – mindig ott bújkált bennünk a kisördög, hogy valahogy mégiscsak meg kéne mérjük, hogy a Jutalékriasztást csak mi gondoljuk olyan nagy durranásnak, vagy tényleg forintosítható értéke van.

nagyon-nagy-jutalekriasztas

Még pontosabban megfogalmazva a kérdést:

Hányszor több eladása van annak a tanácsadónak / irodának, aki aktívan használja a Realmonitor Jutalékriasztását?

A brechti színház hagyományait követve, most előre lelőjük a poént és utána kifejtjük bővebben.

Válasz
5x annyi tranzakciót köt az a tanácsadó / iroda, aki aktívan használja a Realmonitor jutalékriasztását.

És akkor bővebben
A Jutalékriasztás jelzi a tanácsadónak / irodának, ha az ingatlanát egy másik iroda olcsóbban hirdeti bárhol az interneten – mert pl. a tulajdonos levitte az árat, de nem szólt a korábbi tanácsadónak. Ilyenkor a korábbi tanácsadó jó eséllyel bukja a tranzakciót, aminek három oka is van:

  1. Az új, alacsonyabb áron hirdető tanácsadó hirdetése több vásárló keresésében jelenik meg. Olyanokéban is, akiknek az új, alacsonyabb ár még beleesik a keresési feltételébe, de a korábbi, magasabb ár kilóg belőle.
  2. A korábbi és az új ár is beleesik a keresési feltételbe, de ár szerint növekvő sorrendbe listázva a találatokat előbb találkozik az olcsóbb áron hirdetővel.
  3. És léteznek azért az ún. tudatos vásárlók is, akik a több tízmillió forintnyi családi megtakarítás elköltése és a több évtizedes jelzáloghitel felvállalása előtt alaposan körbenéznek a piacon. Ők jó eséllyel meg fogják találni ugyanarra az ingatlanra a legolcsóbb hirdetőt és őt hívják fel.

Mindez az elmúlt napokig egy hipotézis volt, józan paraszti ésszel belátható gondolatmenet. Azonban végre valahára elvégeztük a mérést egy igen nagy, reprezentatív mintán, hogy kiderüljön, mi az igazság.

A mérésben 1.247 tanácsadó összesen 32.800 ingatlanát vizsgáltuk a hálózatokkal közösen az egész 2019-es évre vonatkozóan. A mérés során azt néztük meg, hogy mekkora eséllyel végződött tranzakcióval a megbízás abban az esetben, ha az adott tanácsadó / iroda hirdetésénél létezett olcsóbb hirdető a piacon, illetve abban az esetben, ha az adott tanácsadó / iroda mindig az aktuálisan legolcsóbb áron hirdetett.

Az derült ki, hogy az általános megbízások esetében 5x több tranzakció volt akkor, ha más nem hirdette olcsóbban az ingatlant. Másik oldalról megfogalmazva: ha drágábban hirdetjük ugyanazt az ingatlant más irodáknál, akkor ötödére zuhan az esélyünk, hogy mi adjuk el.

A lényeg: ha biztosítjuk, hogy ne legyen a mi hirdetésünknél olcsóbb hirdetés a hirdetési portálokon, akkor ötszörös az esélyünk arra, hogy miénk legyen a jutalék. És ehhez a jelenlegi legjobb – és egyetlen – eszköz a Realmonitor Jutalékriasztása.

Jó érzés tudni, hogy volt értelme az elmúlt 7 év megfeszített munkájának.

Kérj ingyenes próbát: