Ki kap e-mail értesítést a sikeres kijutásról?
Az irodák egyeztetett időpontjairól az értesítést az iroda által megadott egy konkrét e-mail címre (pl. [email protected]) küldjük ki. Az iroda a saját levelező rendszerében tudja beállítani, hogy az erre a címre küldött értesítések mely valós e-mail címre vagy címekre legyenek továbbítva.
Mettől meddig válik védetté egy ügyfél?
A védettség a kijutás időpontjához képesti -48 óra és +24 óra intervallumra vonatkozik. Ha például a kijutás május 7-re lett megbeszélve, akkor május 5-étől május 6-a éjfélig jár védettség.
Mit jelent a következő szabad ügyfél?
Olyan potenciális eladókat, akikkel még nem sikerült a hálózatnak szerződést kötni és már nincs védettségük, azaz szabadon megkereshetőek. A “Csak saját ügyfelek” opció kijelölésével olyan eladót dob fel a rendszer, akivel mi már valamikor kapcsolatban voltunk, míg az opció törlése esetén olyan potenciális ügyfelet ajánl felhívásra, akivel mi még nem biztos, de korábban az irodán/ hálózaton belül valaki már kapcsolatban volt.
Kell-e magának az értékesítőnek jeleznie a RealMonitor felé, ha a hálózaton belül marad, de átkerül egyik irodából a másikba?
Nem. Az irodavezetők minden nap automatikusan megküldik az aktuális értékesítői listát a RealMonitornak.
Értékesítőnk időközben település szerint másik irodába került. A következő szabad ügyfélre miért kap továbbra is az előző irodából ingatlanokat?
Mivel maga a felhasználó nem változott, csak új irodához került, és a “Csak saját ügyfelek” be van pipálva a következő ügyfél kérése ablakban, ezért az általa korábban hívott ügyfeleket ajánljuk fel (irodától függetlenül), akik pedig az előző irodához tartoznak.
A probléma orvoslására két lehetőség van:
a) Törli a pipát a “Csak saját ügyfelek”nél, így iroda alapján fogunk keresni szabad ügyfeleket (nem felhasználó alapján)
b) Marad a “Csak saját ügyfelek” bepipálva, ilyenkor ha berögzíti azt, hogy “Ő nem érdekel”, akkor nem fogjuk többet felajánlani, így ki lehet “ütni” ezeket az magánhirdetőket
Egy irodavezető, partner tartozhat-e több irodához?
A rendszerben jelenleg egy felhasználó csak egy irodához tartozhat, így egy irodavezető, partner egy hozzáféréssel csak egy irodához kapcsolódó statisztikákat lát. Jelenleg tervezés alatt áll az a funkció, hogy egy felhasználó több irodához is tartozhasson.
Miért jelenik meg “SZABAD”-ként egy telefonszám annak ellenére, hogy “aktív megbízás”-ként lett megjelölve a Telefonmodulban?
Az “aktív megbízás” informális jelzés a kollégák felé, hogy a telefonos beszélgetés során a hívott elmondása szerint már szerződést kötött a hálózattal. Ez a hívástörténetben minden munkatárs felé látható lesz. Hivatalosan “SZABAD”-ról “AKTÍV”-ra akkor vált egy telefonszám státusza, ha a hálózat saját rendszeréből érkezik a megerősítés, hogy a hívott valóban szerződésben áll a hálózattal. Ha biztosak vagyunk benne, hogy a hívott féllel a hálózat már szerződést kötött, és ennek ellenére a Telefonmodul “SZABAD”-ként mutatja, azt kell megnézni, hogy a szerződésben az itt látható telefonszám szerepel-e. Amennyiben igen, ezen a linken jelezze a problémát.